onsdag, november 08, 2006

Florens - del 5 (sista delen)

Här kommer några sista bilder (såvida ni inte tjatar och har speciella önskemål om något... ;-))...


För att se lite av omgivningarna kring Florens så kunde man hyra cyklar, bil och en massa andra saker.
Vi åkte buss, var inte så dumt att sitta öppet på andra våningen i solgasset och med god utsikt.
För att turista effektivt så kunde man både läsa broschyrer och kartor, samtidigt som man lyssnade på guidningen i hörlurar.





Mogge var extra effektiv, han skrev vykorten på samma gång också. :-)







Så här ser Florens ut ur ett nyförlovat perspektiv... ;-)
Ni ser väl husen? (Bilden är tagen på en skakig buss så kvalitén blev kanske inte den bästa...)








Väl hemma igen så lade katterna beslag på väskorna, de ville inte att vi skulle glömma att packa ner dem nästa gång.
Notera även missnöjet i form av utskyfflad jord ur blomkrukan i bakgrunden... ;-)
Nej, så himla missnöjda var de inte, de hade utmärkt passning under hela vår semester. Tack Elinor och Mikaela för hjälpen!

10 kommentarer:

Malin sa...

Där är ringen!! ÄNTLIGEN visar ni upp den! Nu har jag inga fler önskemål om bilder, det är bara den här jag väntat på! ;)

Ännu en gång GRATTIS till förlovningen! :D

Kramar
Malin

Zealous sa...

Tack Malin! :-)

kram

Jisses, jag är verkligen jätteful på den översta bilden, men det bjuder jag på. Det blev rätt blåsigt på bussen uppe på höjderna och jag blev helt mosig och svullen i ögonen och ansiktet, hihi...

Zarkeshas sa...

Det borde jag ju förstått... ;)
Stort grattis till förlovningen!

Kram,
Carro och Mårten

Anonym sa...

Oj vad kul att läsa lite om er också!! Hit ska jag komma tillbaka... Jag vill också passa på att hundrafalt gratulera till förlovningen, jättekul!

Njut av de blanka ringarna så mycket ni kan för blanka är de inte länge... *snyft* ;o)

Vintriga hälsningar från Island,
Aliosha

restless sa...

Åh, skoj! Jättegrattis till förlovningen :D
kram/ulrica

Anonym sa...

Grattis, grattis, grattis, grattis, grattis!!!!!!

Kramar // Fexarn

Anonym sa...

Här har det hänt saker, GRATTIS till förlovningen! Så roligt! Låter verkligen romantiskt med Florensresa och allt. Vilken tur att jag hittade er blogg via hemsidan så att vi fick ta del av den glada nyheten :) Ta hand om er där hemma och ha det så bra!

Stor kram från Sarah, Andreas och Gandhi

Zealous sa...

Tack allihopa! :-)

Kram,
Nina

Vildhjärtas sa...

Åhhhhhhh... Jag vill också åka till Florens.. Å kunna ta fina bilder! Tack för att vi får njuta av era bilder! Känns nästan som om man vore där!


Tack Nina, du är en raring!
Kramar från Malin

Lynxeyes-nfo sa...

Waoweeeeee GRATTIS till förlovningen!! Häääärligt!!!

Vilken härlig resa ni haft!! ;))

Nu är jag äntligen med dator igen så idag ska bloggen uppdateras ;))

Kram // Sophia and the gang