tisdag, juni 12, 2007

Lite bikinibilder i värmen


Nu syns kanske inte min bikini så bra på bilden, men här är jag i alla fall i plurret och försöker svalka mig.

Jag var väl ganska förberedd på att värmen skulle kunna åstadkomma svullna fötter osv, men på något naivt sätt hade jag väl ändå hoppats på att slippa.

Nu har jag svullna fötter direkt när jag vaknar på morgonen. Framåt kvällen börjar de ändra färg och gör ont att stå på.


Snuffe Soldyrkare klagar dock inte, han kan ligga i timmar i solgasset. Borde kanske börja smörja in honom med solskyddsfaktor?

3 kommentarer:

Vildhjärtas sa...

HAHAHA... Så det är SÅ du ser ut nu... ;o) Fru Flodhäst minsann.. Nåja, det är en ren mardröm att gå gravid mitt i sådan här sommarvärme, min son är född den 27 juni 1994 och jag vill lova att det var varmt då... Så jag tror mig ha en viss aning om hur det känns... ;o)
Skickar en kram och hoppas att du har många frysklampar i frysen.. Kanon att stoppa i en påse och kyla ner fötterna med.. En vetekudde som man slänger i frysen några timmar gör också gott..

Lynxeyes NFO sa...

Hihihi snygging där!!! Hoppas åtminstonne havet ger lite svalka!! Var glad sålänge det "bara" är svullna fötter o inte svullna åderbråck oxå.... på diverse ställen, även mindre trevliga *ryyyser* för DET har jag i färskt minne!!
Kram / Sophia

Malin sa...

Du är så vacker Nina! O jag tror säkert din bikini är urläcker ;)
Stor kram,
Malin