fredag, augusti 08, 2008

Nya glasögon - hjälp mig med smakråd!

Bla, måste köpa nya glasögon och det är alltid lika svårt att bestämma sig för vilka bågar man ska ha... Har lånat hem fyra par, ni kan väl hjälpa till och vara smakråd (det går bra att vara helt anonym om man vill). Eller ska jag prova några helt andra typer? Var inne på båglösa (heter det så?) men hittade inga jag gillade.
Totalt oproffsiga bilder - varken sminkad eller kammad, så det blir ju worst scenario... Och egentligen borde jag ju bytt tröja mellan bildserierna också, det blir mycket brunt... :-)
Tyck till om:
Nr 1

Nr 2

Nr 3

Nr 4

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Nina! Jag röstar på nr 4, mamma också! :-) Kram Lowa

Anonym sa...

Jag röstar på nr 1

Anonym sa...

Jag röstar på nr 4
Kram Lisbet

Lynxeyes NFO sa...

Nummer 4 får min röst :) Snygga!!!
/ Sophia