fredag, februari 06, 2009

Vilket klipp!

Vissa dagar blir alla bilder man tar dåliga... Upptäckte nu att batteriet i kameran var urladdat, så det är väl förklaringen till den lite bristfälliga tajmingen idag.
Jag lägger upp dem ändå, eftersom vi har en del bloggläsare som hellre ser halvbra bilder ofta än bra bilder sällan. Ni som inte känner likadant får snabbt scrolla ner... :-)

Dagens klipp står Viktor för. Nyfriserad, även om det kanske inte syns så bra i denna vinkeln. Men jag intygar att öronen var täckta av hår imorse...

Asta är på sätt och vis också nyfriserad. I alla fall välpälsad (även om det kanske inte heller syns så bra på denna bilden). Snuffe syns inte alls, han göms bakom Astas hårsvall.


Mogge är inte nyfriserad. Fast det är faktiskt bara några veckor sedan sist. Snabbväxande kalufs?


Och Viktor har ätit vegetarisk lasagne idag, syns det? Jag såg det faktiskt inte förrän bilderna var i datorn... Men jag har haft maginfluensa och är både matt och ofriserad, så jag skyller på det.

3 kommentarer:

Vildhjärtas sa...

stackare! Inget skoj med magsjuka! Asta ser jättefin ut! Å Viktor också! Sötisen!
Ha en trevlig helg!
kramar!

Anonym sa...

Jag måste bara säja att vore alla som Viktor lika glada så fanns det inga problem i världen.Puss på gullungen!

Anonym sa...

Haha glömmde skriva avsändare