söndag, september 27, 2009

Överraskning!

Den 26 september har länge varit uppbokad i kalendern. Jag har inte fått veta vad som skulle göras, utan har bara skrivit in "Överraskning" på dagen.
Efter frukost igår så blev jag instruerad att packa bikini och ombyte i en väska. Mogge och Viktor packade en egen väska. Jag började fundera på om vi skulle åka till ett äventyrsbad eller något liknande.
Strax innan lunch åkte vi iväg och körde åt Sydost, en bra bit ut på landet.
Utanför Löberöd hamnade vi på Lugna Gården (http://www.lugnagarden.se/), samma spa som vi var på under min möhippa. Där väntade god lunch och Anna, Charlotta och Christina. Vi ses alltför sällan så det var verkligen kul!
Alla respektive med barn packade in sig i bilarna igen och åkte iväg, och vi fick fyra härliga spa-timmar med massor av tjejsnack.
Färdigbastade/peelade/badade och insmorda blev vi hämtade och åkte till Christina och Staffans fina gård i Revinge. Där hade vi trevliga och roliga timmar och bjöds även på en god middag som avslutning.
Vilken dag! Tack så mycket till alla inblandade!

3 kommentarer:

Vildhjärtas sa...

Gud, så härligt! Vilken överraskning! :o)
Ha det gott!
Kramar!

Nina sa...

Ja, det var kanon! Känner mig lite bortskämd just nu...

Kram,
Nina

Emma sa...

Vilken härlig dag! Och vilka goa vänner! Kramar