måndag, december 18, 2006

Känd från TV

"Känd från TV" verkar vara ett begrepp man kan använda för att ge lite trovärdighet till mer eller mindre okända artister som ska gästa köpcentrum mm för att visa upp sina talanger. Numera kan både jag och Mogge titulera oss som "Känd från TV". Ja, känd och känd, men vi har i alla fall varit med i TV.



Ni har väl inte missat HippHipp's "Itzhaks julevangelium"? Fyra avsnitt kommer att sändas fram till jul (varje fredag).
Har ni missat avsnitten så finns de att se på
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=714749
Och var kommer då jag och Mogge in i bilden? Jo, vi fick möjlighet att vara statister och fick då våra sekunder av glamourfyllt kändisliv... Jag finns med i bakgrunden på TOYS"R"US i första avsnittet och Mogge står och plockar potatis på AG's i Staffanstorp när Tiffany bråkar med Lions-pensionärerna i avsnitt tre...

Hur detta kommer att påverka vår framtid är det mycket svårt att sia om idag, men klart är i alla fall att det definitivt kommer att ha stor betydelse... ;-)

3 kommentarer:

Malin sa...

Jag önskar er all lycka till i framtiden o skall med spänning se dessa avnitt! *fniss*

Zarkeshas sa...

Hollywood nästa kanske? ;)

Vildhjärtas sa...

Waowe! Moviestars liksom! Nu är jag DJUPT impad! Renee, Agneta & co, känn er hotade, för här kommer NINA!!! ;-)
Ha det gott o ta hand om er!
kramisar från Malin