tisdag, september 12, 2006

Helgen

Jahapp, då har ännu en helg rusat förbi.

Har hunnit med möhippa för kompis, släktkalas och en mindre vattenläcka hemma (som fiffigt nog inträffade lördag kväll).

Igår var det klippdag. Både jag och Mogge var hos frissan och snoffsade till oss och sedan gick vi och åt mexikanskt på stan för att få en rund och fin magprofil... :-)
När vi kom hem fortsatte Mogge med att skruva upp handtagen till köksluckorna och jag gick ut för att klippa gräset (påhejad av vår kattrio som satt på balkongen och glodde).
Vi har värsta mördarmyggorna hemma nu. Har läst i tidningen om en ny sorts sumpmygga som har slagit fäste efter allt regnande och de är grymt aggressiva. Blev myggbiten runt hela halsen, ser inte klokt ut.

Annars har jag inte så mycket att tillägga just nu...
Kan inte låta bli att lägga ut denna bilden, den är ganska kul. Hoppas att ingen tar illa upp...

1 kommentar:

Zarkeshas sa...

Så det är därför jag har fått massvis med stora, grymt kliande myggbett under nätterna! Ser helt sjukt ut och håller på att klia ihjäl mig... Är iaf glad över att jag har klarat mig ifrån bett i ansiktet så här långt. Hoppas dina bett försvinner snabbt...

Kram,
C