tisdag, september 26, 2006

Helgens utställning - Boogie är fertil

Hihi, jag vaknade inatt och kom på att jag hade skrivit CACE istället för CAPE på hemsidan när jag registrerade Boogies resultat. Låg och irriterade mig på att jag var så slarvig så jag knappt kunde somna om igen.
Imorse kollade jag hemsidan och där stod faktiskt CAPE, precis som det ska vara...
Jaja, det var Dagens I-landsproblem... ;-)

Boogie tror ju förvisso att han fortfarande är fertil (efter tre år som kastrat...). Han strilar när han är ute på promenad och ibland i buren på utställning också. Denna gången hade jag med sand hemifrån, och det verkade uppskattas för det blev inget strilande i alla fall.
Under söndagens bedömning så fick han korn på kattdoft uppe på domarbordet så bedömningen inleddes med fem minuters paus medans Boogie låg och rullade fram och tillbaka på bordet. Domaren var snäll och lät honom rulla klart och sedan skötte sig B med den äran. Domaren vägrade dock att klassändra honom till fertil men det berättade jag inte för Boogie.

Boogie ett halvår gammal:

2 kommentarer:

Lynxeyes-nfo sa...

Hlloj!! Kul att ses i helgen o att få se vackra Boogie.... vilken charmknutte!!! *fniss* så han tror fortfarande att han är en fertil casanova han ;) vilken rackare!!! Han kan få smitta av sig lite på min Possa som fortfarande bara tror att tjejer är till för att leka med och inget annat ;-))
Kramizar! // Sophia o gänget

Vildhjärtas sa...

Hahaha, undrar just om Boogie och Bruce är samma stuk?! Verkar onekligen så! ;)
Trevligt att träffas, men jag förstår att du hade fullt upp, det hade jag också.. :) Men det var skoj att vara på utställning trots BIS-3:an.. :-D Tack för berömmet som du förmedlade från domarna, det var snällt!
Jojo, Corpse Bride är en stor boll.. Hon hari nte samma längder som sina syskon, men de kommer.. Shantaram är en liten lady och Corpse Bride är... Tjorven.. Eller nåt... ;-)
Kram! //Malin