måndag, juli 10, 2006

Sommarparty

I fredags var det sommarfest med jobbet, så här glad var jag då:
I lördags var vi på inflyttnigsfest och jag var minst lika glad då, väldigt trevliga fester båda två.

I trädgården har stockrosorna börjar blomma, så vackert. De är jättehöga och verkar klara torkan bra.
Rosorna som har blommat ett tag börjat däremot torka ut lite, men det är ju fint med rosblad på marken också! :-)

Annars har det blivit montering av köksstommar i helgen och trappan till andra våningen har blivit målad. Får nog gå över den en gång till, men sedan ska det nog duga.

Idag ska jag faktiskt åka och handla mat efter jobbet, ska bli trevligt med livsmedel i kylen... :-) Ska köpa något smaskigt till katterna också, de är så snälla och glada och förtjänar lite uppmuntran.
Mogge har beställt grillad kyckling med pommes frites och bearnaiseås, så då får det väl bli så.

Hejdå!

1 kommentar:

Zealous sa...

Tack gumman!
Ja, jag gör mig bra i halvmörker... :-)