tisdag, juni 27, 2006

Chicken Tikka Masala...

...blev det till lunch. Gott!

Funderar på vad vi ska ha för husrenoverarmat ikväll... Finns ju inget kök i huset så det måste vara enkelt och färdigt att äta.
I början gjorde vi ambitiöst pajer och pastasallader och grillade korv och lax, mm.
Ska se om jag hittar färdiga baguetter i affären idag, om jag inte kommer på något annat skoj.

Igår blev det faktiskt lite dörrmålning, grundmålade en och en halv dörr. Hoppas de är fina idag och redo för ett lager färg till.

Nu är nästan vinds- och källarförrådet till lägenheten tömda. Idag har jag bl a med mig en uppstoppad räv och ett par slalomskidor i bilen.
Jag tror det ska finnas en uppstoppad ekorre någonstans också, men den verkar ha försvunnit. Synd. :-)

1 kommentar:

Vildhjärtas sa...

Hehehe!
Tror nog att du ska kolla kattmagarna lite extra noga, för om Dompan hade hittat en uppstoppad ekorre så hade den definitivt hamnat där.. Eller möjligtvis söndertrasad i vattenskålen... Fniss...
Ha det gott och simma lugn med huset! Kram från Malin