tisdag, juni 13, 2006

Kattkuriosa

Idag skriver jag inget om huset, det får bli imorgon istället.Ska ta några nya bilder ikväll, vår duktiga målarhjälp jobbar i en väldig fart och rummen på ovanvåningen förändras så fort så jag har helt missat att ta bilder.


Jag tänkte istället tapetsera dagens inlägg med kattbilder.Så här såg våra grabbar ut häromkvällen när jag var på väg ut i köket. De verkade ha suttit där en bra stund och de ville egentligen inte ha mat eller så, utan satt bara och filosoferade tillsammans.

Minns ni den här gamla bilden?

Ett halvår senare såg de ut såhär:


Och efter ytterligare ett halvår såhär:

Asta är också duktig på att mysa med de andra. Redan som nyinflyttad så blev hon ompysslad av Boogie:


...och Snuffe:


Nuförtiden blir det trångt när man ska samsas om favoritkorgen, men det går om man bara vill.

Jaha, detta var dagens djupa tankar från mig, imorgon blir det helt andra bullar!

Hejdå!

Inga kommentarer: